Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand ervaring met de piccard II in de gepatchde strong8000??? Ik zag bij duckstad een file om je piccard II te proggen voor de strong. Het programma waar ze naar verwijzen is matrixedit. Ben een tijdje aan het stoeien, maar beeld op alle providers wil nog niet lukken. Hoe moet je precies proggen???<P>Ik dacht dat de piccard II wat sneller kon schakelen tussen de providers dan de goldwaver. Maar tot nu toe wint de goldwaver het nog.<P>Heb je info cq. ervaring met dit onderwerp stuur ff een mail<P>Themenk@hotmail.com<P>b.v.d Themenk laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Komt ie:<BR>laad matrixstudi <BR>druk op "program 16f876"<BR>open pic.hex<BR>dan vraag matrixstudio "update provider info and card config?--> Yes.<P>Nu gaat krijg je een venster met alle providers die je gewoon kunt "aanvullen" naar je eigen wensen.<P>Daarna ga je terug naar "program 16f876" en moet je om de gewijzigde provider info te updaten op "copy providers from providers folder".<P>Als je dit gedaan hebt kun je met bijv een jdm progger de hexfile weer in de piccard2 proggen, suc7

Geplaatst:

Pic-o-matic het is al gelukt. Maar nog bedankt. Ik bewerk overigens de pic-file in matrixstudio, maar prog hem met cardwriter1.7. Geeft bij mij minder problemen. Binnen Matrixstudio veelal foutmeldingen van verkeerde adressen.<P>Verder zal ik ook via het board blijven met antwoorden.<P>Suc6 everyone wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.