Gast Geplaatst: 14 april 2004 Geplaatst: 14 april 2004 Hallo Allemaal, Ik heb hier een philips CDR775 combirecorder (dus met cdr en cd) in een en deze heeft dat soms de lade van de cd-r kant niet geopenend kan worden. tevens als men het app dan effe uit en aan zet dan heeft het cd-r loopwerk ook geen feedmotor en discmotor sturen. iemand enig idee wat dit kan zijn ?
Steve Geplaatst: 14 april 2004 Geplaatst: 14 april 2004 c2110 en c2133 in de voeding controleren. (zijn de voeding spanningen wel goed ?)
Gast Geplaatst: 15 april 2004 Geplaatst: 15 april 2004 ja de spanning zijn helemaal goed en als ik de service tests uitvoer dmv de toetsen combinatie's op het front krijg ik ook geen error. Bedoel jij de condensators op de main voeding of van de voeding op het MAINboard onder het cdr lw ?? Ik denk dat het daaruit komt want de cd kant blijft gewoon goed werken en ik heb vandaag effe een andere cdr lw+board geprobeerd en die bleef gewoon goed dus ik denk dat er iets mis is met de servo aansturing ofzo. Weet jij misschien iets meer steve ?
Gast Geplaatst: 16 april 2004 Geplaatst: 16 april 2004 heb nog effe gekeken steve maar deze positie's nr zitten niet op de print en staan zelfs ook niet in het service manual van de cdr775. dus dat is wel vreemd heb jij soms service bullitens van dit ding of was dit een enig syptem cure ? Ik blijf het vreemd vinden zal volgende week effe aan de gang gaan met warm en koud kijken of het daar op reageer. Ik weet wel dat de DASP posnr 7701 weleens problemen kan geven maar dan is niets meer te bedienen en ook de cd kant niet. Maar die werkt nog wel alleen als ik op open/close drukt van de cdr kant dan geeft hij wel open of close aan maar er gebeurt niets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen