Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Sinds vandaag zijn bij mij enkele kiosk kanalen verdwenen.<P>Op deze plek zijn andere zenders tevoorschijn gekomen oa mcm.<P>Heeft er een frequentie/transponder wijziging plaatsgevonden?
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 YEP !!!<P>Stond aangekondigd in de franse TV bladen.<BR>Canal+ heeft zijn zenders sinds vandaag een beetje door elkaar gehaald.<P>Het wordt dus puzzelen om alles netjes terug in de plooi te krijgen
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Op een ander forum vond ik het volgende:<BR>Dit is de reden.<P>alle k kanalen zitten nu op: <BR>12129 v<BR>sr-27500fec 3/4<BR>k-1 tot en met k-12<P>En enkele nieuwe kanalen uit dit pakket op: 11740 v<BR>sr-27500 fec <BR>c+ 16/9<BR>mcm <BR>mcm 2<BR>mcm africa<BR>kto<BR>national gegraphic<P>Lastig weer allemaal hoor, ik had net een leuke settingslist in m'n hummie zitten, kunnen we weer gaan editten.<P>Ach zo houd je de freaks bezig.
Ron Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Dit is een vraag en nauwelijks nieuws en info dus hoort dit bericht in frequenties en feeds thuis. Ik sluit de boel hier zodat jullie daar verder door kunnen discussiëren.<BR>Ik had het eerste bericht natuurlijk niet voor niets verplaats! <P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Aanbevolen berichten