Ga naar inhoud

Kiosk Weg....

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds vandaag zijn bij mij enkele kiosk kanalen verdwenen.<P>Op deze plek zijn andere zenders tevoorschijn gekomen oa mcm.<P>Heeft er een frequentie/transponder wijziging plaatsgevonden?

Geplaatst:

YEP !!!<P>Stond aangekondigd in de franse TV bladen.<BR>Canal+ heeft zijn zenders sinds vandaag een beetje door elkaar gehaald.<P>Het wordt dus puzzelen om alles netjes terug in de plooi te krijgen rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Op een ander forum vond ik het volgende:<BR>Dit is de reden.<P>alle k kanalen zitten nu op: <BR>12129 v<BR>sr-27500fec 3/4<BR>k-1 tot en met k-12<P>En enkele nieuwe kanalen uit dit pakket op: 11740 v<BR>sr-27500 fec <BR>c+ 16/9<BR>mcm <BR>mcm 2<BR>mcm africa<BR>kto<BR>national gegraphic<P>Lastig weer allemaal hoor, ik had net een leuke settingslist in m'n hummie zitten, kunnen we weer gaan editten.<P>Ach zo houd je de freaks bezig.

Geplaatst:

Dit is een vraag en nauwelijks nieuws en info dus hoort dit bericht in frequenties en feeds thuis. Ik sluit de boel hier zodat jullie daar verder door kunnen discussiëren.<BR>Ik had het eerste bericht natuurlijk niet voor niets verplaats! wink.gif" border="0<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.