Gast Geplaatst: 14 april 2004 Geplaatst: 14 april 2004 Kan ik mijn mr updaten met cas2 er staat nu mr 1.08 op. Ik wil er de nieuwe keys opzetten met cas 2 hoe moet dat. Moet ik eerst de keys (als tekst) bewerken voordat ik het op de mr kan zetten.
Fredo Geplaatst: 15 april 2004 Geplaatst: 15 april 2004 lees eens een beetje je moet die key er met je afstandsbediening in zetten menu commaon iterfaces menu setup editkey Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 en wat heeft dat voor een zin dan. Die keys updaten. Bij mij doet ie het gewoon zonder keys te updaten. Of heeft dat zo zijn voordelen na de zwarte zondag.
Fredo Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 de key updaten zijn voor de key's die gewisseld zijn je hoeft er geen last van te hebben als je alleen astra kijkt Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Fredo Geplaatst: 20 april 2004 Geplaatst: 20 april 2004 dan heb je nog geen key update nodig Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen