Frans B Geplaatst: 15 april 2004 Geplaatst: 15 april 2004 Ik heb een film opgenomen die 2 talig is, frans als eerste en engels als tweede. Afspelen op de db gaat goed en ik heb beide talen. Nu wil ik deze film op DVD zetten, wat ook lukt. Allen lukt het mij niet om de engelse taal te krijgen. Heeft iemand een idee ? System Administrator (niet van deze site)
sinto Geplaatst: 15 april 2004 Geplaatst: 15 april 2004 welk progamma gebruik je hiervoor? ik gebruik dvr-studio. en met dit proggie kon ik een taal kiezen die ik wilde hebben. sinto's rule.....fun for everyone...
bartbnl Geplaatst: 15 april 2004 Geplaatst: 15 april 2004 Met ProjectX kun je de tweede taal ook als een eigen stream saven. Je kunt de losse video en audio streams dan bv met de mpeg tools in tmpgenc tot een program stream samenvoegen (als je dvd authoring programma dat nodig heeft). Alleen heb ik nog niet zoveel dvd authoring programma's gevonden die meerdere audio-stromen aankunnen. Het kan met ifoedit (direct uit de losse stromen), maar daarmee heb je weer geen menu. Als iemand een programma weet dat een dvd met meerdere audio stromen en een menu kan authoren, dan houd ik me aanbevolen.
Frans B Geplaatst: 16 april 2004 Auteur Geplaatst: 16 april 2004 Ik gebruik PVAstrumento om er een mpg van te maken en TMPGdvd author om er een dvd bestand van te maken. Ik zal dvr studio dus moeten uitproberen. System Administrator (niet van deze site)
Gast Geplaatst: 16 april 2004 Geplaatst: 16 april 2004 De projectx output kan rechtstreeks in DVDMaestro (2.9 build 2915a) authored worden, tevens is het programma voor geschikt voor het maken van menu's. Programma is geen freeware. Zijn diverse site op het net waarbij het compleet wordt omschreven hoe te werk te gaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen