Ga naar inhoud


adress oooo probleem


Gast

Aanbevolen berichten

het probleem lag 'm in mijn operatng system en in het feit dat ik op versie 1.1 mijn mstera draaide.<BR>Na installatie van Win 98 en een update van de firmware naar 1.51 deed ie het wel. tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mooi dat het bij jou werkt...<P>Maar welk OS had je dan.<BR>Ik heb nl. W2000 met ***geen-reclame***, echter schrijven lijkt goed te gaan (met balkje), EEPROM is ook gevuld, maar PIC geeft bij uitlezen allemaal 0000 0000 0000<P>Er frustrerend...<P>Kan je aangeven welk OS, software je hebt. Is het een MasterA II? Welke update 1.51 bedoel je. Please help me even verder...<P>Buizer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werk hier met multiprog en ook sinds vandaag heel raar ook deze melding bij iedere kaart na het proggen van de Eeprom, gisteren nog geen vuiltje aan de lucht en miv. vandaag iedere lege kaart dezelfde error.<BR>voeding ea gechecked all ok.<BR>Vreemd ook na het erasen van een kaart hetzelfde, op zowel laptop met Win95 als pc met win98se.<BR>procedure ging als volgt 1: loader 2: Eeprom file (fout error 0000) daarna promfile ging wel goed maar geen beeld hierna.<BR>kan me niet voorstellen dat iedere kaart kaput is, het moet dus wel ergens in de progger zitten.<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

vandaag met een vp2 progger eerst mijn pic van mijn silvercard2 geprobeerd te proggen met ds9-FX files met icprog 1.4. krijg bij verify een foutmelding op adres 0000h. Nadat ik verify during programming had aangezet geen foutmelding meer.

Nu de eprom proggen met picbinedit 1.36 en ik krijg een foutmelding: loop request1 error.<p>Wie heeft een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is toch nog gelukt, door eerst met icprog in de stand 16F877 de pic te proggen.

en daarna met picbinedit 1.36 de eprom. is wel vreemd, ben me aardig zeker

dat ik de pic altijd in de stand 16f876 heb geprogd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...