Gast Geplaatst: 25 september 2001 Geplaatst: 25 september 2001 Als ik de files heb ingelezen met ***geen-reclame***<BR>en daarna op write druk hem in mode 2 zet en ok geef krijg ik de boodschap error to write loader 0000
Duwgati Geplaatst: 25 september 2001 Geplaatst: 25 september 2001 Krijg je die mededeling meteen als je begint met schrijven, dan wordt de kaart niet herkend. Dan heb je je kaart er dus niet goed inzitten.<P>Krijg je de mededeling na het schrijven, dan is er bij het schrijven iets misgegaan. Mogelijk door problemen in de seriële kommunikatie of door slechte voeding.<BR>Suk6<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 25 september 2001 Geplaatst: 25 september 2001 IK heb alles geprobeerd andere compoort<BR>kaart er in eruit<BR>Maar het mag niets helpen<BR>Ik heb wel gelezen dat een loader deze fout ook kan maken.<BR>Waar vind ik een goede loader.<BR>Op jouw site niet kunnen vinden
Duwgati Geplaatst: 25 september 2001 Geplaatst: 25 september 2001 De loader van ***geen-reclame*** is gegarandeerd goed. Als je tenminste ***geen-reclame*** 1.70 of hoger gebruikt. In oudere versies zit die loader niet in.<BR>Maar wanneer krijg je die foutmelding nou precies? Begint die tijdbalk onderin je scherm wel of niet te lopen?<BR>Bye<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 25 september 2001 Geplaatst: 25 september 2001 De tydbalk begint niet te lopen<BR>Op dit moment weet ik het niet.<BR>Als ik een andere programmer er aan hang doet hij het wel.<BR>Misschien is hij wel defect.
Gast Geplaatst: 25 september 2001 Geplaatst: 25 september 2001 Ik heb cardhunter gestart en in mode 4 moet hij dan de inhoud van mijn kaart weergeven<BR>jup1.<BR>Dan krijg ik de boodschap no card in porgammer en progammer not found
Duwgati Geplaatst: 25 september 2001 Geplaatst: 25 september 2001 Heb je de kaart er wel goed om inzitten. Als ***geen-reclame*** niet eens begint, betekent dat dat hij geen kaart ziet. Dus geen kontakten raakt.<BR>In de Mastera moet de kaart met de kontakten naar boven in de programmer.<BR>Suk6<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 26 september 2001 Geplaatst: 26 september 2001 HIj is terug naar de leverancier.<BR>Hopelijk krijg ik nu een goeie
Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 Duwgai bedankt voor je support.<BR>Mijn programmer was kapot.<BR>Ik heb nu alleen het probleem dat ik maar 15 sec beeld heb op de zenders .<BR>Zowel seca als irdeto.
Duwgati Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 Ik heb dat probleem al vaker hier op het board gezien. Even zoeken naar bijv. "15 sec" o.i.d. dan vind je vast nog posts van lotgenoten en misschien ook de oplossing. Ik heb eerlijk gezegd zo geen idee.<BR>Suk6<BR>Duwgati
Aanbevolen berichten