Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

gelezen op een zweedse web-site:<BR>3 september einde d2mac<BR>daarna beschikbaar xt5 files voor conax hack<BR>meer gegevens, ga naar <A HREF="http://www.satattack.com" TARGET=_blank>www.satattack.com</A> <BR>kan/wil iemand hier meer over vertellen?

Geplaatst:

je hebt gelijk!<BR>maar zijn hiervoor al geschikte kaarten en is dit te proggen met Mastera 1<BR>is mij nog niet gelukt<BR>heb wel een conax cam

Geplaatst:

Conax is nu ook beschikbaar voor de GW.<P>Staan veel files vandaag bij de Polen...<P>CU<BR>Red

Geplaatst:

Ja, nu al 4 verschillende zipjes, waarvan 3 er hetzelfde zijn, en je voor 1 een password nodig hebt.<BR>helaas kan ik de keys alleen niet ontdekken :-( (even met hex editor in eepromfile gekoekeloerd)<P>Of het dus werkt ??<BR>Peter

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Ik heb nog een progje om password uit een zip bestand te halen...<P>Werkt heel leuk hij scnat gewoon met alle mpgelijk combinaties de zipfile af en hij vind hem altijd!<BR>Als ik eraan denk zal ik morgn de naam van het programma f psoten hiero

Geplaatst:

Helaas alle files werken niet. Ze geven goeie ATR af voor een Conax CI.<P>Volgende keer beter. Best kans dat ze wel werken op een Embedded receiver met conax die werken namelijk met een andere ATR.<P>Belec

Geplaatst:

Er staan toch nu al files ......<BR>Waarom wachten tot 3 september ......<P>Onderaan de site ..... wink.gif" border="0

Geplaatst:

@Pietje Puk, zou je mij dat programma voor het ontrafelen van 'n password in 'n zipfile eens willen toesturen?<P>Zo ja, graag naar dit adres: firewire75@hotmail.com <P>Ik heb namelijk nog 'n file met au Viaccess key's, dat geeft de file namelijk aan.<BR>Maar die is password protected, dus kan ik het niet checken!<P>Bijvoorbaat mijn dank.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Heren, password protected files die je op een upload server vind, zijn 9999 van de 10000 keer gewoon fake's. Waarom zou iemand een file uploaden met een password er in?<BR>Daar je computer 5 dagen op laten draaien is zonde van de tijd. Meestal gebruiken die figuren toch een password van 20 karakters of meer.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.