Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 gelezen op een zweedse web-site:<BR>3 september einde d2mac<BR>daarna beschikbaar xt5 files voor conax hack<BR>meer gegevens, ga naar <A HREF="http://www.satattack.com" TARGET=_blank>www.satattack.com</A> <BR>kan/wil iemand hier meer over vertellen?
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 je hebt gelijk!<BR>maar zijn hiervoor al geschikte kaarten en is dit te proggen met Mastera 1<BR>is mij nog niet gelukt<BR>heb wel een conax cam
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Conax is nu ook beschikbaar voor de GW.<P>Staan veel files vandaag bij de Polen...<P>CU<BR>Red
prutsie Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Ja, nu al 4 verschillende zipjes, waarvan 3 er hetzelfde zijn, en je voor 1 een password nodig hebt.<BR>helaas kan ik de keys alleen niet ontdekken :-( (even met hex editor in eepromfile gekoekeloerd)<P>Of het dus werkt ??<BR>Peter Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Ik heb nog een progje om password uit een zip bestand te halen...<P>Werkt heel leuk hij scnat gewoon met alle mpgelijk combinaties de zipfile af en hij vind hem altijd!<BR>Als ik eraan denk zal ik morgn de naam van het programma f psoten hiero
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Helaas alle files werken niet. Ze geven goeie ATR af voor een Conax CI.<P>Volgende keer beter. Best kans dat ze wel werken op een Embedded receiver met conax die werken namelijk met een andere ATR.<P>Belec
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Er staan toch nu al files ......<BR>Waarom wachten tot 3 september ......<P>Onderaan de site .....
Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 @Pietje Puk, zou je mij dat programma voor het ontrafelen van 'n password in 'n zipfile eens willen toesturen?<P>Zo ja, graag naar dit adres: firewire75@hotmail.com <P>Ik heb namelijk nog 'n file met au Viaccess key's, dat geeft de file namelijk aan.<BR>Maar die is password protected, dus kan ik het niet checken!<P>Bijvoorbaat mijn dank.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
Ron Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 Heren, password protected files die je op een upload server vind, zijn 9999 van de 10000 keer gewoon fake's. Waarom zou iemand een file uploaden met een password er in?<BR>Daar je computer 5 dagen op laten draaien is zonde van de tijd. Meestal gebruiken die figuren toch een password van 20 karakters of meer.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Aanbevolen berichten