slider Geplaatst: 16 april 2004 Geplaatst: 16 april 2004 ik heb wel geen dreambox maar vroeg mij toch af of dit kan?of is het bedrog? zie bijlage. beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Gast Geplaatst: 16 april 2004 Geplaatst: 16 april 2004 YEP dan kan en YEP bedrog kan ook..... ALS je reageert op een dergelijke advertentie dan zul je zien dat de kosten vaak hoger zijn. Koekeloer op het dreambox forum, daar staat genoeg over deze materie te lezen...
Ome Merde Geplaatst: 16 april 2004 Geplaatst: 16 april 2004 ik heb even wat info ingewonnen hierover : Je krijgt toegang tot het netwerk waar de originele abbo's draaien. Je betaald eenmalig 10 euro vervolgens 5 eurp per maand per pakket. Voor meer info stuur me een mail met een vast tel.nr en ik neem kontakt met je op. dit is de reply hierop .... zwaar illegaal dus en je hebt geen poot om op te staan mocht je met dit soort mensen in zee gaan. je bent zeer makkelijk op te sporen door de authoriteiten en dan ben je het haasje dus. merDe deze ruimte is te huur
slider Geplaatst: 16 april 2004 Auteur Geplaatst: 16 april 2004 ik dacht wel dat er een reukje aan zat,daarom had ik graag jullie kijk er op gehad,nu zijn de mensen op dit board toch alvast verwitigd voor dit soort praktijken, beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen