Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Geplaatst: 5 oktober 2001 Wie kan mij helpen ik heb 2 kaartjes 1 wel te beschrijven en 1 niet krijg melding invalid card programeer met Chipcat2.3 en heb een Humax5400 Wat kan het probleem zijn?
xfiles69 Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 "invalid card" krijg je die melding van je humax als je je kaart in het irdeto slot stopt of in je progger?<BR>Als het van het humaxirdetoslot komt dan is je kaart waarschijnlijk te dun,hij wordt dan door het veertje in de cam eruit geduwt.<BR>Wat je dan kunt doen is even een plakbandje op de kaart plakken aan de kant waar de contacten niet zitten of stukje papier ertussen doen zodat hij wat vaster in de cam zit.
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 ik zal dit even proberen maar het bewegen van de kaart gaf al diverse zenuwachtige reacties van mijn Humax.( melding alleen in de Humax)Ik programmeer overigens met een Mastera. Het kaartje heeft het ooit 1 keer gedaan maardaarna nooit meer slijtage kan het niet zijn hij is zg als nieuw<BR>Kan ik iets verkeerd gedaan hebben met mijn programmer?<BR>De andere kaart doet het overigens wel na programmeren
Aanbevolen berichten