Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik ben in het bezit van een vp20progger en een piccard 2. Het is mij gelukt om met icprog de pic in te programmeren. nu is mij verteld om picbined te gebruiken om de eeprom in te proggen. Ik maak gebruik van de DS9-3-in-1-file en eigenlijk gaat het mij nu eerst alleen om SECA. Wie kan mij de precieze instellingen geven van picbined om de eeprom in te proggen. En op welke stand moet ik de jumpers hebben? Mijn jumpers staan nu op de manier ingesteld zodat de pic file goed geschreven kan worden. Ik krijg nu als error( in picbined ): only 23 bytes of 32 (with 32 echo). <BR>Ik heb nu als instellingen de volgende:<BR>Working mode: DS9v402/502 SECA 3_in_1_ds9<BR>port COM 2<BR>Firmware Ds9 / c64 allcam<BR>Interface Phoenix<BR>Delay 1 Adress from script<BR>Baud rate 9600. ik heb het ook al geprbeerd met laagste baud<BR>parity even<BR>stop bits 2<BR>data bits 8<BR>Index, length en secret key staan allemaal op 0000<BR>smartmouse mode is NIET aangevinkt<P>Wie kan mij helpen??<P>Arjan Berendijk

Geplaatst:

jumpers zijn niet van belang.Als je handeltje maar omhoog staat. Nou ja, 1 jumper is voor het instellen van 3.5 of 6 Mhz.Succes, pb208 smile.gif" border="0

Geplaatst:

had hetzelfde probleem, bij mij is de oplossing laagste baudrate, no parity

Geplaatst:

je hebt meel: stuur een reactie naar mijn email-adres (zie PM)

Geplaatst:

Als je eens op mijn site kijkt vind je daar een beschrijving hoe het precies werkt met de VP20 en ***geen-reclame***.<BR>Werkt perfekt op alle windows platforms.<BR>Suk6<BR>Duwgati

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.