Ga naar inhoud

bellejt

Lid
  • Items

    5.239
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    22

1 Volger

Over bellejt

  • Verjaardag 1 januari

Aanvullende info

  • Geslacht
    Gaat je nix aan
  • Locatie:
    Wichelen Belgie
  • Interesses
    sat,modelbouw

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. in belgie betaal je altijd tenzij je offgrid gaat.Netkosten en staatstaksen blijven bestaan en als je verbruikt betaal je tig keer meer dan je terugkrijgt voor wat je op het net zet (waar je ook weer op betaald).Nog een paar jaar en zonnepanelen zonder grote thuisbatterij kosten je geld tenzij je offgrid zou kunnen gaan. De reden waarom ze iedereen naar die digitale teller willen sturen zodat ZIJ controle hebben en als er in een straat teveel wordt op het net gezet van zonnepanelen dan .......
  2. kelder deur opengezet en ramen boven.Permanent wind die afkoelt nu
  3. heb het sowieso via 5W maar kaartje is leuker en iets meer kanalen dacht ik
  4. eentje gevonden in frankrijk 2dehands voor spotprijs die geldig is tot 15/06/2027 dus nog jaartje goed met de V6
  5. bellejt

    stacker-destacker

    of een degelijk bod kan ook
  6. yep en heb hier ook die van de duo2 uit china en al even brak.Ik heb gewoon een logitech 650 sinds het begin en die werkt prima.Zelfs paar spotgoedkoop gekocht en de repair kit uit USA gebruikt en werken als nieuw. Moest zelfs niet herprogrammmeren voor de nieuwe duo 4K se hier
  7. zal eerder deze zijn want dat is van de duo2 maar idem openmaken eilandjes kuisen met wattestokje en alcohol (of vervanger) en werkt meestal weer goed
  8. zal wel een duo 4K zijn want de duo zelf kan maar 2 tuners.Hoe staan je tuners ingesteld ? Enzovoort want veel te weinig info nu
  9. nee en de V7 ook niet
  10. als hij een tv vlaanderen decoder heeft zal hij lang toegang zoeken om de lijst aan te passen via een programma
  11. dan zal het gewoon op 5W worden en verder iptv want dezelfde kanalen gewoon open want kaartjes v6 niet meer te vinden en is eigenlijk gewoon dat boeket verwijderen uit de lijst
  12. activeren is geen probleem maar je moet dan snel weer wat aanpassen in oscam dat er geen updates meer komen.
  13. crazysat toch geen idee waar je de kaart gehaald hebt en of ik er ook eentje zou vinden ?
  14. v7 activeert en is bijna direct verloren omdat er geen bekende oscam voor is met de juiste keys. Een V6 heb ik vragen gesteld aan verschillende winkels en ofwel hebben ze enkel de V7 of ik krijg geen antwoord. Mijn V6 loopt af 08/2026 en zou dus graag een nieuwe hebben dat ik goed zit tot 2030.Heb de kanalen ook wel op 5W maar is makkelijker allebei voor opnames
  15. overal een V7 alhoewel ze V6 zetten in hun verkoop.Heb ze op 5W ook allermaal FTA en als ik geen V6 vind dan gaat dat boeket 19.2E eruit. V7 werkt niet in oscam omdat de kaart gekoppeld wordt aan de box. Via hun website is het steeds de nieuwe V7 .Winkeliers zeggen dat ze nog enkel V7 kaarten krijgen. Zover het ééngemaakte europa
×
×
  • Nieuwe aanmaken...