in belgie betaal je altijd tenzij je offgrid gaat.Netkosten en staatstaksen blijven bestaan en als je verbruikt betaal je tig keer meer dan je terugkrijgt voor wat je op het net zet (waar je ook weer op betaald).Nog een paar jaar en zonnepanelen zonder grote thuisbatterij kosten je geld tenzij je offgrid zou kunnen gaan.
De reden waarom ze iedereen naar die digitale teller willen sturen zodat ZIJ controle hebben en als er in een straat teveel wordt op het net gezet van zonnepanelen dan .......